آدرس سایت جدید من

آدرس سایت جدید من

آدرس سایت جدید من

آدرس سایت جدید من

آدرس سایت جدید من
آدرس سایت جدید من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
آدرس سایت جدید من

 

 

 

برای ورود روی بنر بالا کلید کنید

خوشحال میشم به ما سر بزنید

با تشکر


تعداد بازديد : 458
یک شنبه 13 / 10 / 1387 ساعت: 21:6
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
دانلود بازی کیش یک آدمکش ۴: پرچم سیاه – Assassins Creed IV: Black Flag

کیش یک آدمکش ۴: پرچم سیاه – Assassins Creed IV: Black Flag PC Game

|دانلود بازی کیش یک آدمکش ۴: پرچم سیاه – Assassins Creed IV: Black Flag برای کامپیوتر|

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# دانلود نسخه کم حجم BLACK BOX بازی Assassins Creed IV با لینک مستقیم #

 

کیش یک آدمکش 4: پرچم سیاه   Assassins Creed IV: Black Flag

 

توضیحات بازی: بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.
با وجود تمامی این تعاریف، Assassins Creed IV Black Flag باز هم چیز دیگری در چنته دارد که می تواند به رسیدن AC به ایده آلی در سبک Open World کمک بسزایی بکند. اگر شما PC باز و یا طرفدار گرافیک های به شدت چشم نواز هستید و هر لحظه انتظار عنوانی را میکشید که بتواند از حداکثر قدرت سیستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سیستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پیشرفته آن، این بازی بر روی سخت افزارهایی که از سری کارت های شرکت Nvidia بهره می برند از TXAA استفاده می کند و تصویر و کیفیتی فوق العاده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

دانلود در ادامه مطلب...

 


تعداد بازديد : 615
جمعه 6 / 9 / 1392 ساعت: 22:4
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای XBOX360

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۲/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
تصویر: XBLA
زبان: ENG
حجم فایل: ۱٫۰۳ GB

Alan Wake's American Nightmare یک بازی سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست. نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد. داستان بازی، ۲ سال بعد از وقایع نسخه اول و پایان The Writer اتفاق می افتد. الن (Alan) در مکانی عجیب بیدار می شود و کمی بعد متوجه می شود که در حقیقت گرفتار یکی دیگر از داستان های خود شده است.

دانلود در ادامه...


تعداد بازديد : 727
دو شنبه 18 / 8 / 1392 ساعت: 13:46
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts XBOX360-POWER

 

دانلود در ادامه مطلب...

 


تعداد بازديد : 689
یک شنبه 10 / 8 / 1392 ساعت: 1:57
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
بتمن ریشه‌های آرخام – Batman Arkham Origins (ایکس باکس – XBOX)

Batman Arkham Origins | Region Free | Lt3 | ISO Format

بتمن ریشه‌های آرخام – Batman Arkham Origins XBOX 360

| دانلود بازی  Batman Arkham Origins برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

بتمن ریشه‌های آرخام   Batman Arkham Origins (ایکس باکس – XBOX)

 

توضیحات بازی: اوایل سال ۱۹۳۹، موفقیت داستان‌های مصور سوپرمن در اکشن کمیکس، سردبیران بخش کمیک انتشارات ملی (که بعدها DC نامیده شد) را بر آن داشت که ابرقهرمان‌های بیشتری به عناوین داستان‌های مصورشان بیفزایند. در نتیجه، باب کین، بتمن را طراحی کرد.به گفتهٔ باب کین، او برای طراحی شخصیت بتمن، از سه منبع الهام گرفته بود. نخست شخصیت زورو بود که در نوجوانی فیلم آن را دیده بود. قهرمان این داستان، دارای دو شخصیت است: یکی دون دیگو د لا وگا، یکی از ثروتمندان مکزیکو و دیگری، زورو، نقاب پوشی که شبها به اجرای عدالت می‌پرداخت. منبع الهام دیگر باب کین، کتاب لئوناردو داوینچی بود که در آن طرح‌هایی از اختراعات مختلف کشیده بود. یکی از آنها، ماشین پرنده‌ای بود که برای پرواز، از بالهایی مانند خفاش استفاده می‌کرد.منبع الهام سوم، فیلمی صامت به نام خفاش بود که در آن، مرد خفاشی، نقش منفی فیلم بود. باب کین خود، از خفاش می‌ترسید و می‌خواست قهرمانی طراحی کند که وحشتناک باشد و دشمنانش را بترساند. به همین سبب لباس او را، همانند خفاش طراحی کرد. طراحی ابتدایی لباس بتمن، شامل نقابی کوچک مانند زورو بود که فقط اطراف چشمها را میپوشاند. دو بال خفاشی داشت که به بازوهایش وصل می‌شد و همچنین دستکش نداشت. رنگ لباس، قرمز بود و بالها، شورت و ماسکش سیاه رنگ بودند. پس از آن که باب کین، با بیل فینگر (نویسندهٔ داستانهای بتمن) مشورت کرد، نقاب کوچک، تبدیل به ماسک گوشدار شد تا بتمن بیشتر شبیه خفاش شود، بالها به شنل تبدیل شدند تا دست و پا گیر نباشند، دستکش به لباس افزوده شد تا قهرمان اثر انگشتی باقی نگذارد و نهایتاً، رنگ لباس، از قرمز، به سیاه و خاکستری تغییر یافت تا شومتر به نظر بیاید.
اولین حضور بتمن، در کمیکهای کارآگاهی، شمارهی ۲۷ (می ۱۹۳۹) بود. در شماره‌های اول، نام قهرمان The Bat-Man بود که در شماره‌های بعدی، به The Batman تبدیل شد.

بتمن آرخام ریشه‌ها – Batman Arkham Origins یک بازی ویدئویی است که توسط وارنر براس ساخته شده است. در این نسخه پیشرفت‌های شگرفی نسبت به نسخه قبلی خود مشاهده می‌کنیم، به طوری که درگیری های بازی بسیار سخت تر شده و در برخی مواقع تنها با یک جان مجبور به گذر از موانع هستید. جوکر دیوانه تر،خندان تر و وحشی تر از همیشه بازگشته و کار را برای شما بسیار سخت خواهد کرد. تمامی شخصیت های گذشته در این نسخه گرد هم جمع شده‌اند. گرچه نباید از اضافه شدن دشمن های جدید و همچنین در برخی مواقع غیر قابل کنترل نیز چشم پوشی کرد. برج های شهر Gotham نیز، این سری از تکنولوژی استفاده می کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می سازد.

 توضیحات + دانلود در ادامه مطلب...


تعداد بازديد : 673
جمعه 8 / 8 / 1392 ساعت: 14:52
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی فوق کم حجم چرخ دنده‌های جنگ Gears Of War

 

چرخ دنده‌های جنگ    Gears Of War

توضیحات بازی: داستان نسخه ی سوم Gears of War بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد و همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمیگردد انجایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او میپردازد. زیبایی  و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمیگردد که امتیاز هایی نظیر گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود.وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمیبرید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.

  

چرخ دنده‌های جنگ    Gears Of War

توضیحات + دانلود درادامه مطلب...

 

 


تعداد بازديد : 590
جمعه 8 / 8 / 1392 ساعت: 13:39
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی فوق فشرده و کم حجم شده ی ۰۰۷Legends برای PC

 

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

 

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود. در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

 

سیستم مورد نیاز بازی :

CPU:Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better

RAM:2 GB RAM

VGA:Shader 3.0 or better NVIDIA® GeForce™ 9600GT 512MB / ATI® Radeon™ HD 3870 512MB or better

DX:9.0c

OS:Windows® XP/ Windows® Vista / Windows® 7

HDD:10 GB HD space

Sound:DirectX® 9.0c compatible

توضیحات + دانلود در ادامه مطلب...


تعداد بازديد : 757
جمعه 8 / 8 / 1392 ساعت: 13:27
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود مستقیم پچ جدید PESEdit.com 2013 Patch 6.0

دانلود مستقیم پچ جدید PESEdit.com 2013 Patch 6.0

جدیدترین بروز رسانی بازی PES 2013

PESEdit.com 2013 Patch 6.0

گروه PESEdit آخرین و جدیدترین پچ آپدیت خود که ورژن 6.0 می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرد.

این پچ تغییرات گسترده ای در بازی اعمال میکند که مهم ترین آن بیش از 600 نقل و انتقال تابستانی، اضافه شدن تیم های جدید و چند لیگ به بازی می باشد.

دانلود در ادامه مطلب...


تعداد بازديد : 715
پنج شنبه 14 / 6 / 1392 ساعت: 19:21
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی Draw Rider برای اندروید

بازی Draw Rider برای اندروید" src="http://bazikids.com/uploads/posts/2013-07/thumbs/1373999073_draw-rider-www.bazikids-1.jpg" alt="دانلود بازی Draw Rider برای اندروید" />

دانلود بازی Draw Rider برای اندروید

بازی رسم سوار اندروید Draw Rider - بازی ارائه شده دارای گرافیکی نایت و نقاشی مانند دارای در سبک سیاه و سفید است شما در این بازی هدایت یک دوچرخه را بر عهده دارید که باید بدون تصادف به پایان جاده برسید در این بازی شما میتوانید یک طیف گسترده از حرکات را به صورت ابتکاری کشف و از انجام دادن آنها لدر بازی لذت ببرید و همچنین میتوانید با ویرایش یک مرحله و درست کردن زمین پیست رویایی خود آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

بازی Draw Rider برای اندروید" src="http://bazikids.com/uploads/posts/2013-07/thumbs/1373999130_draw-rider-www.bazikids-5.jpg" alt="دانلود بازی Draw Rider برای اندروید" />
بازی Draw Rider برای اندروید" src="http://bazikids.com/uploads/posts/2013-07/thumbs/1373999119_draw-rider-www.bazikids-4.jpg" alt="دانلود بازی Draw Rider برای اندروید" />
بازی Draw Rider برای اندروید" src="http://bazikids.com/uploads/posts/2013-07/thumbs/1373999101_draw-rider-www.bazikids-3.jpg" alt="دانلود بازی Draw Rider برای اندروید" />
بازی Draw Rider برای اندروید" src="http://bazikids.com/uploads/posts/2013-07/thumbs/1373999076_draw-rider-www.bazikids-2.jpg" alt="دانلود بازی Draw Rider برای اندروید" />
 

دانلود:

 


تعداد بازديد : 739
دو شنبه 26 / 5 / 1392 ساعت: 19:42
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
دانلود بازی Slender The Arrival

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Slender The Arrival

بازی Slender The Arrival یک بازی سبک ترسناک و ماجرایی (Survival horror) است که توسط کمپانی Blue Isle Studios طراحی و روانه بازار شده است. بازی Slender The Arrival یک عنوان بسیار جذاب برای علاقمندان به بازیهای ترسناک به حساب می آید و در طراحی محیط بازی و شیوه گیم پلی بازی دقت زیادی به خرج داده شده است تا عنوانی قابل قبول را برای علاقمندان به بازیهای ترسناک رقم بزند. بازی Slender The Arrival دارای محیطهای گوناگون برگرفته از جنگل و کلبه های کوچک و تاریک است که به زیبایی هرچه تماتر حس ترس را به بازی باز القا میکند. داستان در مورد شخصیت اصلی بازی به نام Lauren است. Lauren با اتومبیل خود به سمت خانه دوست خود Kate میرود. اما در میان راه جاده توسط درختانی که قطع شده اند مسدود شده است و Lauren مجبور می شود پیاده برود. وقتی به خانه کیت می رسد، متوجه تغییراتی عجیب در آنجا می شود. خانه به هم ریخته است، مبل ها و صندلی ها شکسته اند، پنجره ها باز هستند و سکوت ترسناکی در خانه ی کیت حکم فرما می باشد. برق خانه نیز قطع می باشد و شما می بایست با کمک یک چراغ قوه به جستجو در خانه و دور و اطراف آن بپردازید و ... .

دانلود +اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب...


تعداد بازديد : 1025
دو شنبه 26 / 5 / 1392 ساعت: 19:27
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد.

دانلود در ادامه مطلب...


تعداد بازديد : 676
جمعه 16 / 5 / 1392 ساعت: 11:38
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مشاهده ادامه مطلب
ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران